03 abril 2007
La vergonya viatja sobre rails,mentre Saura ens parla de felicitat...
La premsa gironina d'avui informa abastament d'un nou incident provocat per la deixadesa, la desídia i el desinterès de Renfe envers els usuaris. Un Catalunya Express d'horari punta va sortir ahir de Figueres amb la meitat dels vagons, cosa que va provocar la incomoditat i les molèsties de la gent que va haver de viatjar dreta fins a Barcelona. Que surtin menys vagons no és un problema de la manca d'inversions de fa 8 anys, com pretenen fer-nos creure els consellers del Tripartit cada vegada que portem aquest tema al Parlament, sinó que és culpa dels responsables actuals: posar més o menys vagons d'un servei de tren és una decisió que es pren avui, no fa vuit anys. I aquestes coses --és a dir, problemes greus i diaris que els governants no són capaços de resoldre-- allunyen més la gent de la política que els debats més o menys afortunats sobre l'autodeterminació. El més sarcàstic de la situació és que mentre passa tot això, també avui ens assabentem que el conseller Saura, que es veu que no té més feina, va desesperat buscant un mètode que mesuri com som de feliços els catalans; naturalment ja hi ha experts i tècnics que hi treballen! Els suggereixo que pugin al tren que va de Figueres a Barcelona, o als serveis de rodalies, i que demanin als usuaris per la seva felicitat, per com se senten després d'haver pujat en un tren lent, no sempre net, que quan s'espatlla no dóna informació, que et fa arribar tard a la feina, que no et permet ni connectar-te al mòbil (la convsersa se't talla quatre vegades al llarg del trajecte) i que no t'ofereix espai suficient per treballar amb l'ordinador l'estona que hi passes dins.
(la foto és extreta d'El Punt, i la signen Lluís Serrat i A. Turiel)

 
Escrit per krls el dia 3.4.07 | Enllaç permanent |


1 Comentaris:


At dijous, 05 abril, 2007, Blogger Jesús Pastor

Em sembla que el tema de RENFE ja és un mort que arroseguem des de fa masses anys i que ara en veiem les conseqüències més clarament.

El que a mi m'ha amoinat sempre, és per que la Generalitat no ha ampliat la seva xarxa de ferrocarrils fora de l'àrea de Barcelona. Desconec él motiu i estaria bé aclarir-lo.

Sempre he pensat que la desparació del carrilet d'Olot a Sant Feliu va ser un greu retorcès en les infraestructures de les nostres comarques que encara patim.

 

Publica un comentari

~ Inici